czwartek, 20 września 2012

Czwartek . :D

Siemka , siemka , siemka.
Oto znowu ja - Julia. XD
Dzisiaj znowu byłam na kółku teatralnym . Było fajnie. Przedstawialiśmy wiersze miłosne. Ja czytałam swój własny . :) Tak w zasadzie to nie było nic ciekawego co by tutaj jeszcze opisać z kółka.
Dzisiaj na polskim oglądaliśmy bajki m.in. Tom i Jerry, Teletubisie, Pinky i Mózg, Ed Edd i Eddy.
Świetnie, nie? Po prostu mamy lekcje na temat bajek itp.
Mam zamiar dzisiaj dodać zdjęcia prezentów dla rodziny niemieckiej. Wyjeżdżam w sobotę o 22.00.




Empik - mapa Poznania i dwie żabki z grosikiem na szczęście dla rodziców .
 Flo - Słuchawki dla Hanny
 Claire's - naszyjnik z żaróweczką dla siostry
 Six - nieśmiertelnik z flagą Polski i napisem 2012 dla brata.











Może być ? Podoba Wam się? Ucieszylibyście się z takiego prezentu ?


A oto co wisiało na moście kiedy z Wiką szłam do domu . Czy to nie urocze ? A po drugiej stronie stał jakiś chłopak z różą.  Romantyczne .
Wybaczyłybyście takiemu ????
Ja bym musiała się zastanowić... Zależy co wykombinował . xd

No dobra. Ja muszę lecieć. Pooglądam sobie SKINSÓW. ^^

Jak tam u Was w szkole ???

Wasza Julcia . :333





















2 komentarze: