sobota, 8 września 2012

Filmy i seriale .

Aloha, to znowu ja. 
Dzisiaj mam zamiar opisać trochę serial, który ostatnio zaczęłam oglądać, a który poleciła mi Ema. Wspomniałam już o niej w poście o NSN. :)
Mianowicie serial nosi nazwę "Skins" [PL: "Kumple"]. Oglądam wersję UK, czyli brytyjską. 
Kumple UK"Serial przedstawia życie codzienne dorastającej angielskiej młodzieży. W każdym odcinku poznajemy problemy innego bohatera: anorektyczki Cassie, muzułmanina Anwara, hedonisty Tonyego, prawiczka Sida, łamaczki męskich serc Michelle, zakochanego w nauczycielce psychologii Chrisa, geja Maxxiego oraz utalentowanej Jal [i nie tylko]."

Opis: kinomaniak.pl




Jeżeli chodzi o filmy, to pewnie niektórzy z was wiedzą, że dzisiaj o 11 na kanale Disney Channel była premiera "Lei it Shine".


"Film opowiada o 16-letnim Cyrus DeBarge, początkującemu wokaliście, któremu brakuje pewności siebie na scenie, ponieważ po wydaniu jego nowej raperskiej piosenki próbuje zdobyć miłość Roxanne Andrews. Po tym, jak jego kapryśny najlepszy przyjaciel, Kris McDuffy bierze udział w konkursie piosenki, zostaje błędnie wybrany laureatem. W obawie przed szeroką publicznością Cyrus panikuje. Wkrótce jednak okazuje się, że Roxanne podkochuje się w Cyrusie."

Opis: wikipedia.pl





Teraz odrabiam lekcje na poniedziałek. : /


A już w piątek pierwszy sprawdzian .:/

Życzcie mi powodzenia.

Z pozdrowieniami Julka. :*

ENJOY i CIAO . <3





2 komentarze:

  1. Trzymam kciukasy. Bardzo fajny był post o zajęciach teatralnych. Serialu nie znam . pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń