piątek, 14 września 2012

Piąteczek . *.*

Witam wszystkich . :D
Co u Was ? Nareszcie piątek, nie ?
Miałam mieć dzisiaj sprawdzian z geografii, ale pani przełożyła na poniedziałek. Jak fajnie. Z niezapowiedzianej kartkówki z matmy dostałam 4. ;D JA się cieszę, gorzej z moją babcią . heh.
Mam do Was pytanie. Utworzyłam grupę na facebook'u. Dla mojej klasy. C mogłabym w niej napisać ? Jakie dać posty ? Bo nie chcę, żeby było nudno. Macie jakieś propozycje ?

A oto co udało mi się wyszukać na www.loveit.pl . Bardzo mądre cytaty, którymi powinniśmy się chociaż odrobinę kierować w życiu.

Poza tym już w przyszłą sobotę jadę na wymianę do Niemiec. Już nie mogę się doczekać, ale przyznam trochę się boję . ;/

Oczywiście braciszek jak zwykle chce zagrać w jakieś karty. ;/ Czy on nie może chwilę posiedzieć cicho.;/

Przydałoby się obejrzeć SKINS'ÓW.

 Ja lecę.
3majcie się ciepło.
ENJOY.
 Wasza Julka.

Ciao . <33

7 komentarzy:

  1. Ja też mam taką grupę klasową. Zwykle przypominamy sobie tam o zadaniach domowych, czy przyniesieniu pieniędzy np. na ubezpieczenie. Wstawiamy zdjęcia z różnych biwaków i wycieczek

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie nie wiem jak utworzyć taką grupe ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po lewej stronie na głównej masz grupy i tam na dole jest " Utwórz grupę" :)

      Usuń
  3. rzeczywiście, świetne cytaty, którymi każdy z nas powinien się kierować :) w wolnej chwili wpadnij do mnie, jak ci się spodoba to zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam kartk. z matmy i też nie zapowiedziana z logiki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. och tego wyjazdu Ci zazdroszczę. U mnie to jeszcze trzeba kilka latek poczekać na takie coś. Na razie klasówek nie mam, ale odpytywanki i owszem. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń