wtorek, 2 października 2012

Aloha

Buuu. Oto ja. Przedstawiam wam moj nowy telefon. SAMSUNG GALAXY CHAT. Powoli go rozumiem. Nie jaest taki zly. Podoba mi sie? A wy co sadzicie ??? Lubicie takie telefony , czy moze nie odpowiadaja wam takie rodzaje ? Piszcie w komentarzach. Tak ogolnie rzecz biorac to jutro na 8 do sql a ja tu sobie siedze i pisze. Coz. No i sprawdzian z WOS'U . :/ a ja dopiero co z wymiany wrocilam w sobote po duzych problemach... niektorzy z was pewnie wiedza o autokarze i czekaniu 4 h az go naprawia i podroz do Szczecina . Pffff.... nie nawidze autobusow. ( szczegolnie tych rejsowych) . Powolio ogarniam material z pooprzedniego tygodnia. Hehehe. Pozdrawiam wszystkich, ktorzy lubia jezdzic na wymiany uczniowskie.
Dodaje zdjecie koteczka mojego Sise ma na imie. Malutki , nie ?
Aloha. Wasza Julka . Luv ya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz