czwartek, 30 sierpnia 2012

elo, helo. :)

Hej .
Dzisiaj byłam na próbie. Okazało się, że będziemy tańczyć i śpiewać w chórku.
Musiałam iść na 8. Plus tego był taki, że w domu byłam już o 10.
Niestety w poniedziałek na 7.15 . ;/
Kiepściutko będzie ze wstaniem . Całe wakacje spanie do 10 , a tu nagle o 6 pobudka . o.0
Poza tym moja koleżanka Emanuela pokazała mi dzisiaj fajny zespół. Mają fajne piosenki. Nazywa się on :


Strona internetowa


 "I can't stand it" -piosenka która jak na razie najbardziej mi wpadła w ucho


Obecni członkowie
Christofer Drew Ingle – gitara, programowanie, śpiew, ukelele, fortepian, keyboard,
Caleb Denison – gitara akustyczna,
Nathan Ellison – perkusja,
Taylor MacFee – bas,
Dustin Dobernig – keyboard, skrzypce,
Hayden Kaiser – perkusja, tamburyn, djembe, ksylofon



.
Całkiem fajne, nie ?
Dzięki Ema :)

Wakacje dobiegają powoli końca. To mnie bardzo smuci. Przeżyjmy ostatnie dni wolności w radości.
Nawet mi się zrymowało.


ENJOY.
ciao . :3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz