sobota, 11 sierpnia 2012

Huhuhu...

Heloł.
To znowu ja . xD
Dzisiaj idę na pierwsze urodziny moich kuzynek, w dodatku bliźniaczek. Estera i Liliana.
Wczoraj kupiłam sobie sukienkę. Specjalnie na tą okazję.

TOP SECRET.
cena : ok. 40 zł [ po przecenie]






Mam nadzieję, że porobię zdjęcia słodkim bliźniaczkom. <3
  A tak z innej beczki to nareszcie udało mi się znaleźć " Magia Avalonu" Aprilynne Pike. Szukała miesiącami, a znalazła się na stacji benzynowej Orlen . Hehe. W zeszłym tygodniu prawie cały czas byłam w podróży 2 razy do Berlina i z powrotem oraz nad morze. Dużo kilometrów. ;D
Zdajecie sobie sprawę, że za 3 tygodnie idziemy do szkoły ?
Jesteście już gotowi ? hahaha, Bitch please. xDD
Jak na razie to mam tylko książki, które mama zamówiła mi przez internet.
No cóż.

Ciao !

2 komentarze:

  1. Ładna sukienka. Mam nadzieję, że dodasz zdjęcia słodkich bliźniaków oczywiście siebie w tej sukience ;P !!!!!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. w zasadzie to bliźniaków mogę, ale sobie nie robiłam . może kiedy indziej. Zawsze znajdzie się okazja żeby ją założyć xD <3

    OdpowiedzUsuń