czwartek, 23 sierpnia 2012

Heeloooł.

Siemka.
Dzisiaj mam trochę do napisania. xd
Więc byłam dzisiaj w mieście, aby kupić owijki na książki. Nie mogło się też obyć bez wizyty w bibliotece.
Wypożyczyłam 4 książki :

  1. "Miętuski" Patricia Schroder
  2. "Lena w chmurach" Romek Pawlak
  3. "Pocałunki z piekła" K.Cast, A.Noel, R.Mead
  4. "Wyszła z domu..." Rosie Rushton
Mam nadzieję, że starczą mi do końca  wakacji . Musicie wiedzieć, że bardzo szybko pochłaniam książki.;)

Moim innym sposobem na zabicie czasu jest także oglądanie filmów, seriali na komputerze. Ze względu na to, że właśnie skończył się 2 sezon " TEEN WOLF" musiałam znaleźć coś innego. Ostatnio bardzo spodobał mi się serial na motywach powieści pani L.J. Smith .
"Tajemny Krąg" [ang. The Secret Circle]

Cassie Blake była zwyczajną, szczęśliwą nastolatką - dopóki jej matka Amelia nie zginęła w strasznym pożarze. Osierocona i bardzo osamotniona Cassie przeprowadza się razem z kochającą babcią Jane do małego pięknego miasteczka Chance Harbor, w stanie Waszyngton - miasteczka, które jej mama opuściła lata temu - gdzie mieszkańcy zdają się wiedzieć więcej o Cassie niż ona sama. Kiedy Cassie poznaje swoich kolegów ze szkoły, w tym z natury słodką Dianę i jej przystojnego chłopaka Adama, samotnika Nicka, Fayę i jej pomocniczkę Melissę, zaczynają się dziać dziwne i przerażające rzeczy.  Kiedy jej nowi przyjaciele tłumaczą jej, że wszyscy są potomkami potężnych czarownic i czekali na Cassie i by do nich dołączyła i uzupełniła nową generację Tajemniczego Kręgu, Cassie im nie wierzy - dopóki Adam nie pokazuje jej jak odblokować jej wspaniałe magiczne moce. Kiedy Cassie odkrywa wiadomość od jej matki, w starej skórzanej księdze zaklęć ukrytej w sypialni matki z dzieciństwa, zaczyna rozumieć jej prawdziwe i zarazem niebezpieczne przeznaczenie.Czego Cassie i inni jeszcze nie wiedzą, to to, że w grze są jeszcze ciemne moce, moce, które mogą być powiązane z dorosłymi w mieście, włączając ojca Diany i matkę Fayi - i to, że śmierć matki Cassie mogła nie być przypadkiem.

Opis: www.kinomaniak.pl

A poza tym moi rodzice mają dzisiaj 15 rocznicę ślubu, a pradziadek 93 urodziny. ;DD

Wszystkiego najlepszego !!!

Jaki jest Wasz ulubiony serial, film?
Macie jakieś ulubione książki , a może nienawidzicie czytać?
A poza tym gotowi do szkoły? Bo ja tak w połowie. Właśnie dostałam wiadomość, że muszę przyjść o 12 w poniedziałek, ze względu na to, że moja klasa przygotowuje rozpoczęcie. uff.



Okej to na tyle.
CIAO!

ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz