piątek, 25 maja 2012

Hejka.

Cześć. Dawno mnie tu nie było. Wszystko przez nadmiar obowiązków.  Ostatnio jakoś nie miałam chwili wytchnienia.   Oto moja fotka :
Tak więc, od czego zacząć. Wczoraj w mojej szkole była wywiadówka.
Co prawda uczę się dobrze, no ale wiecie jak to czasem jest.
W zasadzie nic takiego się nie zdarzyło, żebym miała jakikolwiek szlaban , więc jest OK.
Wczoraj też skończyłam czytać " Kuszoną" z cyklu Dom Nocy , o którym opowiadałam kiedyś. Przyznaję, że podobała mi się. Nie mogę się doczekać co będzie dalej.
Tak dzisiaj mam humor średni. Na w-f 'ie zdarłam sobie nogę i teraz boli. Tak wytrwale broniłam . Grałyśmy w piłkę ręczną. Niedługo będzie a 'la dzień sportu w naszej szkole. I właśnie będą rozgrywki w piłkę ręczną. Jestem w drużynie . xdd
Ale kogo to obchodzi . Co nie ?
Okej , to może ...
Dzisiaj na pierwszej lekcji miałam pisać  sprawdzian z religii. Przedmiot ten mamy z księdzem, który mnie odrobinę przeraża, a poza tym jest bardzo wymagający.
Co było najdziwniejsze , włączył nam film. Zupełnie nie związany z religią. WOW.
"Miłość, kurczaki i inne szaleństwa". Dziwne. Ale pozytywne. xd
Rozpisałam się odrobinkę.  Jestem wykończona.
Cieszę się , bo dzisiaj przyjechała moja Ciocia , Wujek i ukochany kuzyn
 z Północnej Irlandii . ^.^  ~ joooł.
Na koniec może jeszcze powiem , że w moim mieście jest Kurdesz Kasztelański w ten weekend. Występuje m.in. Mezo . :D
Okej . Dzisiaj to na tyle . Paaa !

2 komentarze:

  1. nie przepadam za muzyką Meza :)

    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nawet Go nie słucham . ;) Tylko napisałam, że występuje. ;)

    OdpowiedzUsuń