środa, 5 grudnia 2012

SIEMKA

Hej hej.
Wróciłam na chwilę. Coś muszę tu od czasu do czasu skrobnąć. Dziś mam wolne do piątku. Mamy rekolekcje, więc luzik. Właśnie odrabiam lekcje i muszę się od nich oderwać na chwilę. Jestem chora. Mam kaszel i strasznie boli mnie gardło. Jak tu funkcjonować ?
Wiecie, że mam w poniedziałek imieninki. Cieszę się A w sobotę będę zbierać żywność z Cylą . <3
15.12 minie oficjalnie 2 miesiąc bycia Directionerką. Dzięki Cyli oczywiście. Zaraziła mnie nimi.  ^^
Ale to w sumie nawet dobrze.
Wczoraj byłam na hiszpańskim. Było mega śmiesznie. :D
Założyłam sobie ostatnio jakiś portal [białoruski] o nazwie : vk.com
W szkole mamy coś w stylu projektu i korespondujemy z ludźmi z Białorusi. Moja koleżanka nie ma fejsa , więc BUM i jestem :D
O i w zeszłym tygodniu byłam w WARSZAWIE w Centrum Nauki Kopernika . :)
A w sobotę na ZMIERZCH: PRZED ŚWITEM CZ.2
Polecam :)
Kończę już. xoxox
P.S. Uwielbiam Niall'a Horan'a. <3


PAPA <3
Julka . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz