środa, 25 kwietnia 2012

Akademia Wampirów. x333

Hej.
Cóż jak napisałam w " O mnie" lubię czytać książki, szczególnie te o wampirach. Jedną z moich ulubionych serii jest " Akademia Wampirów"  napisana przez Richelle Mead.  Po prostu podziwiam kobietę !
To tak może zacznę co to w ogóle jest ?
No to tak [ notatka od wydawnictwa]:

Tylko najlepszy przyjaciel może ocalić ci życie. Zwłaszcza jeśli twój wróg jest nieśmiertelny…
„Akademia wampirów” to cykl powieściowy, który pokochały już miliony czytelników. Często jest porównywany ze „Zmierzchem” Stephanie Meyer.
W szkole imienia świętego Władimira wampiry czystej krwi – moroje – uczą się posługiwać swoimi nadnaturalnymi darami, a mieszańce – dampiry – szkolą się na ich opiekunów i oddanych strażników. Posępne mury kryją jednak więcej mrocznych tajemnic, niż można by podejrzewać. Lissie Dragomir, morojce ze szlachetnego rodu, grozi śmiertelne niebezpieczeństwo. Czy dampirka Rose, połączona z nią telepatyczną więzią, zdoła ochronić przyjaciółkę?
Osobiście uwielbiam całą serię i oczekuję na kolejny cykl" Kroniki krwi " oparty właśnie na Akademii.A oto zdjęcie książek :


Ciao . !!!

PS. Następnym opisanym przeze mnie cyklem będzie Dom Nocy. 
:D

2 komentarze:

  1. Ahh są i te książki < 33333
    Ja jestem już w połowie 'Naznaczona' teraz jest wolne to będę czytała ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No no . ;333
    Potem jak bd miala czas to zrobie tez o "Dom nocy " xdd.

    OdpowiedzUsuń